چهل سالگی

چهل سالگی

دلنوشته
چهل سالگی

چهل سالگی

دلنوشته

یکی را ...

.

‏یکی را 

‏دوستش داری

‏که او دنبال غیر از توست

‏کجا دیدی جهانی را

‏به این شوریده احوالی

سیمین_بهبهانی‌ ⁩

اندوخته من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دل من

‏اشتیاقی که 

به دیدار تو 

دارد دل من

دل من داند 

و من دانم 

و دل داند 

و من...


مولانا

رویای من

هر کجای دنیا که باشی

باز در چنگ رویاهای منی 

با هر که زندگی کنی 

باز هر نفس از آرزوی منی ......

کوچه باغ راز ...

چشای تو نور کوچه باغ رازِ چشای من ظلمت شبِ نیازِ
با همدیگه راز و نیازی داشتیم حکایت دور و درازی داشتیم
با همدیگه راز و نیازی داشتیم حکایت دور و درازی داشتیم

اما پس از اون آشنایی آن همدلی آن همزبانی از گرد راه اومد جدایی
رفتی و چشم به راهم گذاشتی تو این قفس تنهام گذاشتی حالا نمیدونم کجایی

کاشکی یکی بود ما رو با هم آشتی میداد کاشکی چشامون باز تو چشم هم میفتاد

امروز اگه تاریکو خاموشو سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه
امروز اگه تاریکو خاموشو سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه

تکست آهنگ کوچه باغ راز محمد اصفهانی

اما پس از اون آشنایی آن همدلی آن همزبانی از گرد راه اومد جدایی
رفتی و چشم به راهم گذاشتی تو این قفس تنهام گذاشتی حالا نمیدونم کجایی

کاشکی یکی بود ما رو با هم آشتی میداد کاشکی چشامون باز تو چشم هم میفتاد

امروز اگه تاریکو خاموشو سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه
امروز اگه تاریکو خاموشو سیاهه فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه

( پیشنهاد میکنم با صدای محمد اصفهانی گوش بدید)